Entertain yourself: Translate your blog

I have actually been doing this for a couple of times now, just for self-amusement. Try translating your blog too, it would be hilarious.

Here are some lines from my blog which I found equally funny and mind boggling:


It is perplexing how my ideas and aspirations of becoming a great doctor is caught in a growing haze,


Ito ay nakalilito kung paano ang aking mga ideya at aspirations ng pagiging isang magaling na doktor ay nahuli sa isang lumalagong aso,


I am not confrontational, and lest I appear as maniacal creep, I avoid causing a 'scene'.

Hindi ako confrontational, at baka ako lalabas bilang maniacal kilabot, ako maiwasan ang nagiging sanhi ng isang 'pinangyarihan'.


My father is known as the village firecracker daddy

Ang aking ama ay kilala bilang ang village rebentador itay



Well sometimes it hits the spot:

With their absolutely smooth covers and clean pages, which wafts a peculiar smell of novelty unto my nose-- it makes me completely entrenched in happiness.

Sa pamamagitan ng kanilang mga absolutely makinis na sakop at malinis na pahina, na kung saan wafts ng isang katangi-tangi amoy ng bagong bagay unto aking ilong - ito ay gumagawa ako ng lubos na nakabaon sa kaligayahan.


Project 365: Santa is a hoax

Project 365: Santa ay isang panlililinlang



I will add more once I find the funny ones.

0 comments: